21 enero 2009

"BLONDE ON BLONDE"

En el número 3 (enero 2009) de la revista semestral "Ao Vivo Música", Magín Blanco habla de su admiración por el maestro Bob Dylan, en el apartado "O disco que me cambiou a vida". Y ¿cuál ha sido el disco elegido?, pues toda una obra maestra en la historia del rock, nada más y nada menos que el "Blonde On Blonde" (Columbia 1966):
(o cómo Duluth y Espasante no están tan distantes)

"Cheguei a Santiago en outubro de 1976 para facer unha filoloxía que nunca remataría. Na sala de música dun colexio maior noxento estaba o Blonde on Blonde de Dylan. Eu xa lle coñecía o Desire, e mesmo tocaba algunhas das súas cancións chapurreando en spanglish as letras,pero este disco era máis, xa desde a portada. E eu con anorak...
Dylan é o máis grande, máis que Elvis e que todo o mundo. Así que boteime á rúa a predicar a boa nova. Moita xente daqueles tempos xa non está, pero eu lembro o sorriso de Jerry, a melena de Julio, os fulares de Estrella, os ollos de Nico, as noites na Quintana coas guitarras, as tardes no A Laura... Logo viría o punk, a nova onda, o after punk e todo o que se queira, mais el segue aí coa súa bufanda, tradición e vangarda. Que máis se pode pedir? Eu preguntábame como se pode facer un tema tan largo coma ‘Sad eyed lady of the lowlands’ e que pareza curto: a resposta só pode estar polos aguillóns que se miran desde Espasante".

Desde aquí accedes a la página para descargar "Ao Vivo Música"

Bob Dylan - "Sad Eyed Lady Of The Lowlands"

No hay comentarios: